SG (SocialGood) - proč se mi nezapočítal SG token při nákupu na Aliexpressu?

Když jsem poprvé nakoupil přes aplikaci SocialGood, tak se mi to vlastně nepovedlo.

Nainstaloval jsem si aplikaci, vyhledal e-shop Aliexpress, přihlásil se, udělal objednávku. A žádný token SG se mi nezapočítal. Co jsem udělal špatně?

Dočetl jsem se na anglických  webech několik upozornění. Když jsem se jimi řídil, token SG se mi započítal:

1. Do e-shopu se musím přihlásit e-mailem a heslem, ne přes rozhraní na jeden klik "přihlásit se přes Google" apod.

2. Produkt musím vždy vyhledat znovu, a ne obnovit dřívější objednávku.

3. Lépe se to obsluhuje na počítači s rozšířením SocialGood do prohlížeče Chrome, než v mobilu (v mobilu se to při nákupech tříští s oficiálními aplikacemi eshopů nainstalovaných v zatížení). Tam se mi stalo, že se to oreplo do aplikace Aliexpress, a tam se nezapočítal žádný token SG.

4. V prohlížeči Chrome v počítači jsou jasně vidět produkty označené "Ad". Ty jsou jednak častěji dražší (reklamy), a také proklik na tyto reklamy zruší bonus tokenů SG. Velmi doporučuji rozšíření do Chrome na PC.

To byly moje chyby. Snad vám moje pokusy a omyly pomůžou.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trochu podrobněji, za co jsou mé zisky v SocialGood? Není nutné mít lidi pod sebou, jak uvidíte.

SG - jak se vyvíjí můj účet a hodnota SG oproti ETH?